1e communitybijeenkomst FGR op 22 juni 2023

Vraag je je wel eens af: speelt mijn probleem ook bij andere organisaties? Denk je ook wel eens: hoe pakken anderen dat aan?

Wat zou er mooier zijn als je deel kunt uitmaken van een community van gebruikers van het FGR (HR, organisatieadviseurs, managers). Een community waarin je zaken en problemen met elkaar kunt uitwisselen en antwoord kunt krijgen op de vraag: hoe pakken anderen dat eigenlijk aan? En ook een community waarin je best practices met elkaar kunt delen. Want we zijn immers één Rijksoverheid, en we staan allemaal voor dezelfde uitdagingen. 

Doel en doelgroep

Op 22 juni vindt de eerste live bijeenkomst van de community plaats voor HR- en organisatie-adviseurs van organisaties/organisatie-onderdelen van de Rijksoverheid (doelgroep). Op 22 juni maken we een start met de structurele verbinding tussen leden van de community over het onderwerp Functiegebouw Rijk en is er ruimte om onderling informatie, kennis en best practices delen (doel). 

Meer informatie over de communitybijeenkomst vind je in special van de FGR nieuwsbrief. 

Start om 08:30 uur met ontbijt - eindtijd 11:00 uur

Op 22 juni beginnen we de dag goed met een ontbijt op een centrale locatie. Namelijk bij ZZIIN,  gevestigd op het Centraal Station in Den Haag.

Aanmelden

Aanmelden kan door vanaf je email-adres van de Rijksoverheid een email te sturen naar [email protected]. Vermeld in de mail je naam en je functie. Als je tot de doelgroep behoort, ontvang je de uitnodigingslink voor in de agenda en is jouw deelname definitief. 

Omdat de organisatie van de bijeenkomst kosten maakt voor de organisatie van de bijeenkomst en de locatie, ontvangen we bij voorziene verhindering graag uiterlijk 2 weken van tevoren een afmelding zodat we anderen de gelegenheid kunnen bieden om aan te sluiten.