Medewerker Facilitair Management
Verricht facilitaire werkzaamheden, beheert en verleent diensten op het aandachtsgebied
Verricht facilitaire werkzaamheden, beheert en verleent diensten op het aandachtsgebied
Functietyperingen vergelijken »
Schaal 4 | Schaal 5 | Schaal 6 | Schaal 7 | Schaal 8 | |
---|---|---|---|---|---|
FUWASYS | 22122 22122 22 22 (26)
|
22222 22222 22 22 (28)
|
32232 33222 22 22 (32)
|
32332 33223 23 32 (36)
|
32332 33233 23 33 (38)
|
Algemene omschrijving |
· uitvoerende facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, schoonmaak, reprografie, post, gebouw- onderhoud) · vaktechnisch/ uitvoeringsgerichte werkzaamheden |
· uitvoeren van en eventueel toezicht houden op door derden uitgevoerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, schoonmaak, reprografie, post, gebouwonderhoud) · uitvoering van meerdere vaktechnisch/ uitvoerings-gerichte werkzaamheden |
· uitvoeren van en eventueel toezicht houden op door derden uitgevoerde (meer vaktechnische/ specifieke) facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, reprografie, post, gebouwonderhoud) · seniorschap/ coördinatie |
· coördineren dan wel aansturen van facilitaire en/of logistieke werkzaamheden · plant en bewaakt de voortgang van de werkzaamheden, signaleert (dreigende) stagnaties en voorkomt structureel stagnaties
|
· coördineren dan wel aansturen van facilitaire en/of logistieke werkzaamheden · plant en bewaakt de voortgang van de werkzaamheden, signaleert (dreigende) stagnaties en voorkomt structureel stagnaties · levert bijdragen aan vernieuwing/ verbetering van (standaard) producten- en dienstenpakket |
Resultaten | |||||
Ondersteuning ten behoeve van facilitaire zaken | · facilitaire ondersteuning en dienstverlening geleverd op een afgebakend gebied |
· facilitaire ondersteuning en dienstverlening op een afgebakend gebied · informatie uitgewisseld met andere in- en externe dienstverleners · toezicht op door derden uitgevoerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden en afwijkingen gesignaleerd |
|||
Ondersteuning, afhandeling en voorbereiding facilitaire dienstverlening | · facilitaire ondersteuning en dienst- verlening gecoördineerd · informatie uitgewisseld met andere in- en externe dienstverleners · toezicht op door derden uitgevoerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden en afwijkingen gesignaleerd · knelpunten op het gebied van kwaliteit, betrouwbaarheid, veiligheid e.d. van de geleverde diensten en producten gesignaleerd en daarvoor oplossingen aangedragen |
· facilitaire ondersteuning en dienst- verlening gecoördineerd dan wel aangestuurd · afgestemd met andere in- en externe dienstverleners · toezicht op door derden uitgevoerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden en afwijkingen gesignaleerd en eventuele maatregelen genomen · knelpunten op het gebied van kwaliteit, betrouwbaarheid, veiligheid e.d. van de geleverde diensten en producten gesignaleerd, daarvoor oplossingen aangedragen en maatregelen genomen · verantwoordelijk voor de kwaliteit- en voortgangsbewaking van de werkprocessen binnen het team |
· facilitaire ondersteuning en dienstverlening gecoördineerd dan wel aangestuurd · afgestemd met andere in- en externe dienstverleners · toezicht op door derden uitgevoerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden en afwijkingen gesignaleerd en eventuele maatregelen genomen · knelpunten op het gebied van kwaliteit, betrouwbaarheid, veiligheid e.d. van de geleverde diensten en producten gesignaleerd, daarvoor oplossingen aangedragen en maatregelen genomen · bijdragen geleverd aan vernieuwing/ verbetering van (standaard) producten- en dienstenpakket · verantwoordelijk voor de kwaliteit- en voortgangsbewaking van de werkprocessen binnen het team |
||
Speelruimte / Kaders | |||||
· beslissingen ten aanzien van de aanpak en uitvoering van de aangewezen werkzaamheden · vastgestelde werkafspraken, voorschriften en instructies vormen het kader · beoordeling op aanpak, voortgang, volleidgheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden |
· beslissingen ten aanzien van de aanpak en uitvoering van de aangewezen werkzaamheden en de (tijds)indeling en uitvoering van door derden uitgevoerde werkzaamheden · vastgestelde werkafspraken, voorschriften en instructies vormen het kader · beoordeling op aanpak, voortgang, volleidgheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden |
· algemene werkafspraken, regels en voorschriften die bij de uitvoering van het werk in acht moeten worden genomen · keuze- mogelijkheden in aanpak en werkwijze, na beoordeling van ter beschikking staande gegevens. Daarbij moet worden ingespeeld op wisselende omstandigheden en wijzigingen in de afspraken. · beoordeling op aanpak, voortgang, volledigheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden |
· algemene werkafspraken, regels en voorschriften die bij de uitvoering van het werk in acht moeten worden genomen · keuzemogelijkheden in aanpak en werkwijze, waarbij eigen inzicht en interpretatie van gegevens een belangrijke rol speelt. Daarbij moet worden ingespeeld op gebruikers- wensen en (technische) wijzigingen en wijzigingen in wet- en regelgeving · beoordeling van de kwaliteit van de gerealiseerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden aan de hand van vooraf gestelde specificaties en normen |
· wet- en regelgeving op het werkterrein en procedures, werkprocessen en afspraken · keuzemogelijkheden in aanpak en werkwijze, waarbij eigen inzicht en interpretatie van gegevens een belangrijke rol speelt. Daarbij moet worden ingespeeld op gebruikerswensen en (technische) wijzigingen en wijzigingen in wet- en regelgeving · beoordeling van de kwaliteit van de gerealiseerde facilitaire en/of logistieke werkzaamheden aan de hand van vooraf gestelde specificaties en normen |
|
Kennis & Vaardigheid | |||||
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisa- torische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en in het klantvriendelijk te woord staan van derden |
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisatorische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en het klant- vriendelijk te woord staan van derden |
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisatorische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en het klantvriendelijk te woord staan van derden · coördinerende vaardigheden |
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisatorische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en het klant- vriendelijk te woord staan van derden · leidinggevende en coördinerende vaardigheden |
· algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied · inzicht in de organisatorische en functionele verhoudingen · vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en het klantvriendelijk te woord staan van derden · leidinggevende en coördinerende vaardigheden |
|
Contacten | |||||
· uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie t.b.v. de voortgang van de werkzaamheden |
· uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie ten behoeve van de voortgang van de werkzaamheden |
· uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie ten behoeve van de voortgang van de werkzaamheden
|
· samenwerken aan gemeenschappelijk gewenst resultaat met partijen die uiteenlopende belangen kunnen hebben · uitwisselen van informatie ten behoeve van de voortgang van de werkzaamheden of het toelichten van gegevens aan derden
|
|