Medewerker Facilitair Management

Verricht facilitaire werkzaamheden, beheert en verleent diensten op het aandachtsgebied

Kwaliteitenprofiel

I. Algemene opmerkingen

Toepassing van het kwaliteitenprofiel

  • Het doel van het kwaliteitenprofiel is het beschrijven van de functievereisten die horen bij de functiegroep.
  • Het kwaliteitenprofiel is een hulpmiddel bij de bepaling van de benodigde kennis, ervaring en competenties van organisatieonderdelen en functies. 
  • Het kwaliteitenprofiel kan niet worden gebruikt voor het indelen in een functieschaal. Gebruik daarvoor de functietypering.
  • Voorbeelden van functievereisten zijn:                   
    • Werk- en denkniveau   
    • Opleidingsrichting en/of vakkennis 
    • Overige kennis en vaardigheden ervaring                     
  • De functievereisten van een functiegroep kunnen ook voor andere functiegroepen van toepassing zijn. 
  • Voor meer informatie klik op de website www.leerrijk.nl

 

 

II. Kwaliteitenprofiel Medewerker Facilitair Management

N.B. De kwaliteiten van een voorafgaande functiegroep kunnen ook van toepassing zijn op de daaropvolgende functiegroepen en dienen aantoonbaar aanwezig te zijn.

Medewerker Facilitair Management S 4-8
Ervaring
Algemeen

enige ervaring, relevant voor het begeleiden van de uitvoering en daarin succesvol

Opleiding
Werk- en denkniveau
  • MBO
Opleidingsrichting en/of vakkennis
  • relevant voor aandachtsgebied;
  • affiniteit met het aandachtsgebied
Overige kennis en vaardigheden

basiskennis facilitair management; basiskennis en begrip van inkoop (RIO 1 of vergelijkbaar)

Competenties
Kerncompetenties
  • resultaatgerichtheid
  • klantgerichtheid
  • flexibiliteit
  • samenwerken
  • voortgangscontrole
  • plannen-en-organiseren
  • zelfontwikkeling