- Informatie (Ontwerp, Bouw, Test, Infrastructuur, Beheer, Security) voor product en/of dienst is geleverd conform opdracht of contract (SLA ) (SLA Service Level Agreement of Dienstverleningsovereenkomst )
- Bedrijfsproces , applicaties en/of Iv-infrastructuur vertonen na implementatie het juiste en afgesproken gedrag in de exploitatiesituatie (Bedrijfsprocessen worden opgeleverd, beschreven of nieuw ontwikkeld)
- Impactanalyse is bepaald over de probleemstelling en de uiteindelijke oplossingsrichting binnen de eigen IV-discipline
- Wijzigingsvoorstel (security, functioneel etc.) op basis van rapportages Problem Management, Change Management, en Gebruikersondersteuning is geleverd
- Productportfolio is opgesteld onderhouden en beheerd
- Producten en/of diensten zijn geïmplementeerd conform de overeengekomen specificaties (bijv. aansluitvoorwaarden, normering, beheer, exploitatie, beveiliging, etc.)
- Incident-, problem- en wijzigingsbeheer zijn ingericht en onderhouden
|
- Achterhaalt de kern van de opdracht en vraagt zonodig door
- Signaleert problemen en onderneemt vervolgacties
- Formuleert verschillende oplossingsmogelijkheden
- Geeft inzicht in de kwaliteit van het product
- Ondersteunt de klant bij het effectief formuleren van zijn/haar vraag
|
|